SHANGRI-LA ZAVÁDÍ DOBROSRDEČNOU KAMPAŇ

Alec Hills - Jul 5, 2010
0

Řetězec hotelů a letovisek Shangri-La se spíše než na umístění a přepychové vybavení hotelů soustředí  na dobrosrdečnost a lásku k bližnímu.

 

Většina významných hotelových řetězců a letovisek po celém světě se soustředí na svou exkluzivní obchodní značku, na to co mohou nabídnout, aby se lišili od konkurence, a na umístění hotelu. Shangri-La, řetězec hotelů se sídlem v Hongkongu, se více snaží zdůraznit duchovní část své značky. To ale neznamená, že konečný záměr řetězce není spojen s vyděláváním peněz. Myšlenkou stojící za kampaní bylo představit zásadu dobrosrdečnosti hostům všech hotelů Shangri-La a přilákat je na ni.

Šangri-La, fiktivní místo, které se objevilo v románu 'Ztracený horizont' Jamese Hiltona už v roce 1933, se od té doby stalo synonymem pro ráj na zemi a záhadu Himálají. To jsou kořeny dnešního názvu řetězce a také přesně to na čem si přeje stavět. Zaměstnanci hotelu se nyní velmi snaží zdůraznit duchovní význam značky. Všechny hlavní postavy románu jsou výjimečné lidské bytosti, nesmrtelné a plné věčného štěstí. Mnoho hostů raději dává přednost této představě než nabídce internetu nebo pravidelné pokojové služby.

Reklamní heslo Dobrosrdečné kampaně zní "To je naše přirozenost". Umístění hotelů v srdci buddhistické Asie napomáhá obrazu, který si řetězec přeje vybudovat. Ačkoliv Shangri-La  má 66 hotelů v 17 různých zemích, propagace bude zaměřena hlavně na oblast Himálají. Přesto bude kampaň vedena v mezinárodním duchu, a proto bude její součástí i nabídka gastronomických lahůdek z celého světa.

Související články

Komentáře

Přidat komentář