Pokud jde o cestovní ruch, komunikace a transparentnost jsou klíčovými faktory pro získání důvěry zákazníků a růst podnikání. Jazykové bariéry tu byly po celá desetiletí a odradily mnohé od investicí ...
Za poslední desetiletí bylo odvětví turistiky zásadně přepracováno pro sociální média, mobily a obchodování s elektronikou.
Úspěch v tomto digitálním systému požaduje, aby obchodník rozuměl této nové ...
Tourism Review ohlásil spuštění vícejazyčného informačního kanálu zaměřeného na reklamu a cestovní ruch, díky kterému mohou inzerenti oslovit zákazníky v jejich jazyce. Každá edice umožňuje proniknout ...
Tourism Review spustil arabskou edici jako součást své expanzivní strategie. Cílem je oslovit nové trhy cestovního ruchu, v tomto případě ty arabsky mluvící. Arabská edice tak zvyšuje potenciál reklam ...
Poslední květnový den roku 2012 byly na půdě Vysoké školy hotelové v Praze slavnostně pokřtěny dvě odborné monografie "Zmírňování regionálních disparit prostřednictvím rozvoje cestovního ruchu" a "Sta ...