Tourism Review News je vícejazyčný portál, který přináší zprávy z oblasti cestovního ruchu a pohostinství. Tourism Review News je vlajkovou lodí Tourism Review Media, což je portfolio portálů, služeb a nástrojů zaměřených na propagaci společností a firem které se pohybují v cestovním ruchu. Celý projekt vznikl v roce 2006 a dnes do světa vysílá informace a zprávy celkem v deseti jazycích.
Naším domovem je Manchester ve Velké Británii, avšak náš redakční a marketingový tým slouží svým zákazníkům celkem z pěti lokalit po celém světě.
Naší hlavní cílovou skupinou čtenářů i zákazníků jsou členové centrál pro rozvoj cestovního ruchu, hoteliéři, cestovní kanceláře a další subjekty z oblasti cestovního ruchu.
Tourism Review News v současnosti nabízí deset jazykových vydání, která pokrývají ty nejdůležitější trhy na světě – ať již v rozvinutých zemích nebo i rozvojových. Tourism Review News publikuje zprávy v těchto jazycích: angličtina, španělština, francouzština, italština, němčina, ruština, polština, čeština, arabština a čínština.
Doporučujeme zaslat všechny dotazy na nás skrze kontaktní formulář. Jeden z našich pracovníků ze zákaznického servisu vám buďto odpoví nebo přesměruje váš požadavek na příslušnou osobu.
Jistě. Vaši tiskovou zprávu je možné vydat skrze weby Tourism Review a dále pak distribuovat společně s týdeníkem Tourism Review Newsletter. Publikování a distribuce PR materiálů je placenou službou.
Tourism Review nesdílí ani nedistribuuje články třetích stran zdarma. Pro firmy nabízející turistické služby je však k dispozici široká škála placených reklamních možností. V případě zájmu, prosím kontaktujte náš tým.
Nepřijímáme bezplatné texty. Akceptujeme placenou propagaci a jedinečné, vysoce kvalitní příspěvky. Je třeba zdůraznit, že vydáváme dva typy článků – stručné a TOP články.
Obvykle je sponzorovaný obsah zveřejněn na neomezenou dobu, pokud není dohodnuto jinak.
Jistě. Redakční tým Tourism Review pro vás může vytvořit kvalitní reklamní obsah, ať už se jedná o článek nebo infografiku, dle vašich přání a preferencí.
Vedle vydání a distribuce vašeho článku v angličtině, je možné text publikovat i v jiných jazykových edicích Tourism Review, například ve francouzštině, němčině, španělštině, čínštině, ruštině atd.
Různé jazykové verze jsou velmi důležité pro uvedení vašich služeb či značek na konkrétní trhy, zejména pokud jde o hodnocení a viditelnost na daných regionálních vyhledávačích.
Pokud jde o obrazovou či bannerovou reklamu, Tourism Review nabízí dvě základní velikosti: leaderboard (728x90 pixelů) a střední obdélníkový tvar (300x250 pixelů). Veškeré specifikace a ceny naleznete v nabídce Media Kit.
Tato volba je určena zejména pro obrazovou reklamu určenou pro vícero cestovních trhů. Bannery se pak zobrazují v několika jazykových edicích Tourism Review současně. Všechny podrobnosti o vícejazyčných propagačních službách naleznete v nabídce Media Kit.
Ano, po domluvě je to v individuálních případech možné. Pro specifické podmínky a požadavky nás prosím kontaktujte.
Obecně platí, že akademické a neziskové organizace mají nárok na slevu až do výše 25 %. Sleva však závisí na povaze propagace a objemu objednávky.
Cílená propagace v oblasti cestovního ruchu přináší dvojí výhodu. Za prvé, článek nebo jiný obsah propaguje vaše turistické služby a přináší okamžité cílenou návštěvnost na vašem webu. Také hypertextový odkaz na vaše stránky v daném článku či jakémkoliv jiném obsahu přidává na hodnotě vaší URL a zvyšuje popularitu vašeho webu ve vyhledávačích z dlouhodobého hlediska.
Existuje široká škála možností pro vydávání a distribuci příspěvků týkajících se cestovního ruchu a pohostinství. Náklady na sponzorované příspěvky začínají na částce 95 euro za jeden příspěvek.
K dispozici jsou tři hlavní možnosti – bankovní převod, PayPal nebo debetní či kreditní karta přes internet.
Jistě, faktura je vydávána automaticky. Je však třeba zaslat fakturační údaje o společnosti a DPH (pro společnosti z EU).