Tourism Review spouští novou edici pro arabsky mluvící čtenáře

Ashley Nault - Jan 28, 2013
0

Tourism Review spustil arabskou edici jako součást své expanzivní strategie. Cílem je oslovit nové trhy cestovního ruchu, v tomto případě ty arabsky mluvící. Arabská edice tak zvyšuje potenciál reklamy destinací a služeb v cestovním ruchu na Středním východě.

Arabská edice TRDN také nese velký potenciál reklamy a propagace na trzích v zemích Zálivu. Kromě arabštiny vychází Tourism Review v sedmi dalších jazycích, díky čemuž je reklama dostupná čtenářům po celém světě v jejich vlastních jazycích.

Jako všechny ostatní edice také ta arabská maximalizuje možnosti publicity, reklamy, videoreklamy a viditelnosti na internetu. Tiskové zprávy a distribuce jsou samozřejmostí. Možnou součástí propagace je šíření na sociálních sítích, které posouvají možnosti lokální reklamy zase o něco dál. Arabská edice je čitelná pro 360 milionů lidí, což je 5 % populace celé planety.

Internet běžně používá 100 milionů arabských mluvčích, takže dopady reklamy jsou znatelné. Například Egypt má 82 milionů obyvatel a 25 milionů z nich používá internet. V Saúdské Arábii a SAE dohromady je 20 milionů uživatelů internetu. Díky tomu je dosah TRDN na středovýchodní trhy cestovního ruchu maximalizován a arabští mluvčí po celém světě můžou využívat propagované cestovní služby.

Co se týče cestování, největší silou na internetu je oblast Zálivu. Podle studie poradenské společnosti Arab Advisors Group byly v Saúdské Arábii v roce 2011 nejprodávanějším zbožím na internetu letenky a hotelové rezervace. Letenky si koupilo celkem 84 % uživatelů a pokoj si jich přes internet zamluvilo 49 %. Arabská edice Tourism Review se snaží tento demografický trend využít a zaměřit se na oslovování uživatelů v jejich rodném jazyce.

Tourism Review má celkem osm edicí. Vedle arabštiny tak vychází v angličtině, němčině, francouzštině, ruštině, španělštině, polštině a češtině. Pro více informací navštivte arabskou stránku http://www.tourism-review.net

###

O Digitální síti Tourism Review (TRDN):

Informace ze světa turismu pro odborníky v cestovním ruchu: denní zprávy, týdenní newsletter, internetový časopis, tiskové zprávy.

Tourism Review je hlas, na který odborníci v cestovním ruchu slyší, a to v osmi jazycích, což umožňuje oslovit velké množství trhů CR. Tento unikátní přístup, kdy může jedna informace vycházet v několika jazycích, umožňuje našim inzerentům pronikat na trhy, které si vyberou. Navíc mohou vybírat z celé škály marketingových nástrojů, jako jsou online reklama nebo virální marketing. Digitální síť Tourism Review je expert na efektivní šíření propagace v mezinárodním měřítku.

V současné chvíli vycházejí tyto jazykove edice Tourism-Network: domovská tourism-review.com, německá tourism-review.de, ruská tourism-review.ru, polská tourism-review.pl, česká tourism-review.cz, francouzská tourism-review.fr, arabská tourism-review.net , španělská tourism-review.es , a Tourism Video kanal Tourism-review.tv .

Související články

Komentáře

Přidat komentář