INTEGROVANÝ MARKETING - SPRÁVNÝ SMĚR PRO PODNIKÁNÍ V CESTOVNÍM RUCHU

Joe McClain - Nov 12, 2012
0

(Inzerce)

Získat si pozornost zákazníků v cestovním ruchu je vždycky náročné, zvláště pro malé a střední podniky, které mají jen omezené prostředky na reklamu a propagaci.

Existují v podstatě dva způsoby, jak zvýšit návštěvnost svých webových stránek. Jedna z nich je poměrně jasná a nevyžaduje žádné zvláštní znalosti. Jedná se o online reklamu včetně známé kontextové reklamy a bannerů. Další možností je optimalizace pro vyhledávače (SEO) může pomoci i menším cestovním kancelářím zviditelnit se na Googlu, Seznamu, ale i různých jiných vyhledávačích a získat tak více návštěvníků. Optimalizace pro vyhledávače ale vyžaduje určité znalosti a stálou pozornost, jestli se má stránka dostat mezi první vyhledané výsledky.

Tourism Review se problematikou online marketingu blíže zabývalo a navrhlo zcela nová řešení pro poskytovatele služeb v příjezdové turistice.

Řešení v rámci integrovaného marketingu (IMC) jsou šitá na tělo právě podnikání v cestovním ruchu. Nástroj, o kterém je řeč, garantuje návrat investic. Jedná se o dlouhodobý marketingový balíček, který zahrnuje prvky SEO, SEM a SMM a navíc velice důležité schéma pro budování reputace na internetu.

Klíčovým slovem pro pochopení tohoto nástroje je "INTEGROVANÝ". V balíčku je velmi komplexní sada, kde nechybí tradiční podpora publicity skrze tisková prohlášení a reklamního obsahu, sponzorování nejlepších článků, podpora na sociálních sítích, video marketing cestovního ruchu atd.

Balíček je svým přístupem unikátní, protože se soustředí na propagaci cestovního ruchu v mnoha jazycích, a sice ve všech pěti edicích Tourism Review. Pro partnera Tourism Review to znamená, že pronikne do všech končin, které naše digitální síť pokrývá - Rusko, Německo a poněkud roztříštěný, ale rostoucí trh střední a východní Evropy. Není nadto oslovit potenciální zákazníky jejich jazykem, a právě tuto možnost nabízí integrovaný marketing s námi.

Můžete si vybrat ze dvou možností:

IMS Unlimited vám pomůže vybudovat si na internetu díky intenzivní reklamě dobrou reputaci, a to na trzích cestovního ruchu po celém světě.

IMS Smart slouží internetové komunikaci v rámci cestovního ruchu a úspěšnému rozvoji SEO s omezeným rozpočtem.

Službou IMC solution se snažíme pomoci podnikatelům v cestovním ruchu ve čtyřech základních oblastech:

- vylepšit celkovou reputaci podniku/zařízení/destinace na internetu

- zvýšit vyhledatelnost (pokročilá SEO) stránek našeho partnera na internetových vyhledávačích

- vzbudit zájem potenciálních investorů/partnerů po celém světě

- zvýšit návštěvnost potenciálních zákazníků (přímo a z SE)

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat na seo@tourism-review.cz.

Související články

Komentáře

Přidat komentář