Společnost Region, provozující na jihu Moravy vlastní ubytovací kapacity a cestovní kancelář Régio, plánuje po úspěšné sezóně 2010 navýšit počet prodaných pobytů v r. 2011 na 17 tisíc a opětovně tak učinit, s velkým náskokem, jižní Moravu nejoblíbenější destinací z pestré nabídky CK.
I přes přetrvávající ekonomické problémy, které zejména v oblasti cestovního ruchu významně poznamenaly mnohé turistické lokality, potvrzuje jižní Morava svoji vysokou oblíbenost, zejména mezi domácími turisty.
Stejně tak své vedoucí postavení dovozu turistů do tohoto regionu potvrdila společnost Region z Kyjova, provozující cestovní kancelář Régio, nyní již převážně nabízející své služby na internetovém trhu. Součástí společnosti jsou také vlastní ubytovací zařízení, mezi něž patří jedinečný zážitkový hotelový areál Bukovanský mlýn***, nově otevřený penzion Régio*** v Kyjově a další. Specializací CK jsou komplexní služby pro individuální turisty i firemní klientelu na jižní Moravě v oblasti ubytování, gastronomie, rekreačních pobytů, balíčků služeb, incentivní turistiky, outdoorových aktivit a lidového umění.
V r. 2010 společnost zajistila v regionu jižní Moravy dovolenou 15.254 turistům, přičemž převážná část pobytů dosáhla délky 7 a více dnů, následovaly pobyty s délkou 2 dnů, 3 dnů a dále 1 denní pobyty (den = nocleh). Průměrná délka pobytu činila 4,1 dne. S ohledem na navýšení vlastních kapacit, stejně jako výrazné rozšíření kontrahovaných kapacit (zejména v oblasti Pálavy a Slovácka), plánuje společnost zrealizovat v letošním roce dovolenou pro 17.000 klientů.
Podle dotazníkového šetření firmy je oblíbenost jižní Moravy dána zejména rychle se rozšiřující a zkvalitňující infrastrukturou (cyklostezky, nová ubytovací zařízení kategorie *** a vyšší, nové lázeňské a wellness projekty), množstvím kulturních a přírodních atraktivit (Lednicko-valtický areál, Moravský Kras, Baťův kanál, Bílé Karpaty), stejně jako blízkostí Rakouska (Vídeň) a Slovenska. Respondenti rovněž v nemalé míře oceňují kvalitní a tradiční gastronomii za příjemnou cenu a lákavé možnosti vinařské turistiky. Oproti roku 2009, kdy svůj pobyt hodnotilo známkou „1“ (tedy nejlepší) 78% klientů, v r. 2010 již takto hodnotilo svůj pobyt 83% klientů CK Régio.