Austrálie je známá zajímavými a hlavně efektivními propagačními kampaněmi. Příkladem z poslední doby může být i film Baze Luhrmanna "Austrálie". Nejmenší kontinent světa navštěvuje čím dál tím více cestujících, a tak Austrálie zůstává vyhledávanou turistickou destinací.
Přestože celosvětový cestovní ruch zažil v minulém roce 4% pokles, Austrálii navštívilo 5.6 milionu turistů, a to i přes velkou vzdálenost, která často mezi Austrálií a většinou zemí, odkud cestující přijíždí, leží. Tajemství přitažlivosti tohoto kontinentu nespočívá pouze v jeho exotickém kouzlu ani skutečnosti, že mnoho Evropanů se sem vrací hledat své předky, ale v tom, že Austrálie organizuje již řadu let nápadité kampaně, ve kterých propaguje své přednosti.
Každý Američan zná reklamu "kreveta na grilu", která v 80. letech zpopularizovala Austrálii jako turistickou destinaci. To ale není nic proti kampani "není nad Austrálii", která stála 150 milionů dolarů a která měla během tří let na počet přijíždějících turistů mnohem větší vliv.
Ještě významnější je ale skutečnost, že stránka o Austrálii na Facebooku je v rámci této populární sítě zcela nejnavštěvovanější stránkou. Dalo by se dokonce říci, že pokud jsou propagační kampaně nasměrovány správným směrem, tak se Austrálie prodává docela dobře sama. Také skutečnost, že Australané jsou pravděpodobně nejlepším sportovním národem vůbec, dělá pro pověst a kouzlo země divy.
Kritika možná přijala film "Austrálie" vlažně, ale pro cestovní ruch nedávný kinohit opět udělal divy. Ať se vám dějová linie nebo výkony Nicole Kidman a Hugh Jackmana líbí nebo ne, film sám o sobě je výbornou reklamou australského venkova, ukazuje historii země a oslavuje to, co je dnes pro zemi charakteristické. Zatímco režisér Baz Luhrmann se snaží získat pro svůj film co nejvíce diváků, pro australský cestovní ruch je pouhá existence filmu vynikající novinou.