FRANCOUZSKÉ REGIONY STUPŇUJÍ SNAHY POPULARIZACE CESTOVNÍHO RUCHU

Ashley Nault - Jun 29, 2020
0

Francouzské regiony a departamenty stupňují své snahy k oživení letní sezóny. Prostřednictvím komunikační kampaně rozšířila agentura pro rozvoj cestovního ruchu, Atout France, informaci, že letní sezóna bude „hlavně francouzská“. Očekává se velká podpora cestovního ruchu prostřednictvím propagace francouzských kulturních památek, hradů a dalších památek v zemi.

Podle průzkumu 2 000 lidí ve 13 metropolitních regionech se letos v létě rozhodlo zůstat ve své zemi 86 % Francouzů. Pro srovnání, v roce 2019 šlo o podíl 75 %.

V tomto kontextu zahájily francouzské regiony a pověřené úřady řadu iniciativ, jejichž cílem je zvýšit přitažlivost jejich území pro návštěvníky a podpořit popularizaci cestovního ruchu. Ekonomické plány, reklamní kampaně, atraktivní nabídky a mnohem více. Vše k přilákání potenciálních zákazníků je již naplánováno.

To platí zejména pro departament Landes. Místní rada ve spolupráci s resortním výborem pro cestovní ruch vypracovala hlavní plán podpory ve výši 1 milionu eur na pomoc subjektům působícím v oblasti cestovního ruchu a balneologie, což jsou dvě nejdůležitější odvětví pro ekonomiku Landes. V roce 2019 zaznamenal departament 23,3 milionu přenocování. Kromě toho zde bude taky poskytnuta pomoc turistům. K dispozici bude 3 000 rekreačních poukazů v hodnotě 150 eur pro návštěvníky departamentu.

Na tuto nabídku sází i Provence. Tento region vyhlásil poskytnutí voucheru v hodnotě 50 eur na aktivity nabízené při rezervaci tří nocí v Bouches-du-Rhône. Normandie spouští takzvaný Pass Ambassord, který nabízí slevy na zhruba čtyřiceti turistických místech v regionu. Tento průkaz je k dispozici na požádání a je jedním z opatření obsažených v plánu iniciovaném radou Normandie na podporu cestovního ruchu v regionu.

Slevové karty a dárkové poukazy

V departamentu Jura došlo k implementaci komunikačního akčního plánu s cílem přilákat nové zákazníky. Nákup reklamního prostoru v regionálních tištěných médiích, plakátová kampaň a rozhlasová reklama. To vše je naplánováno pro oživení cestovního ruchu. Rovněž došlo k vytvoření karty Pass'Malin Solidarity pro letní období, které zahrnuje 65 nabídek, platných od 4. července do 4. září 2020.

Francouzská riviéra se mezitím ve svém plánu na léto 2020 zaměřuje především na evropské cestovatele ze sousedních zemí. Azur France proto oznámila, že spolupracuje s Atout France a Expedia na zahájení další rozsáhlé kampaně na nedalekých evropských trzích přístupným autem, jmenovitě v Německu, Švýcarsku a Itálii.

Pokud jde o pomoc turistům, CRT plánuje nabídnou 1 000 dětských slevových karet zákazníkům, kteří si zakoupili minimálně 3 noci přímo od hotelů a turistických rezidencí v Alpes-Maritimes, včetně Gîtes de France a skupiny Accor.

Mnoho dalších francouzských regionů a departamentů také počítá s přilákáním zákazníků nabídkami, které jsou přinejmenším atraktivní. Například Anjou, kde byl zaveden program na pomoc profesionálů v cestovním ruchu prostřednictvím losování o ceny s možností výhry jedné z tisíce volnočasových a rekreačních poukazů, zatímco Charente a Charente-Maritime nabízejí 100 euro jako bonus na dovolenou.

Související články

Komentáře

Přidat komentář