MLUVÍCÍ KORZET ZVE TURISTY DO JAPONSKA

Pat Hyland - Nov 22, 2010
0

Výrobce spodního prádla Triumph nedávno představil nový produkt, kterým chce podpořit cestovní ruch v Japonsku – mluvící korzet. Mechaniku nového úžasného vynálezu obstarávají tři zlaté knoflíčky, které přehrávají uvítací zprávy v angličtině, čínštině či korejštině.

 

Právě včas pro summit Asijsko-pacifického hospodářského společenství (APEC) v Japonsku představil výrobce spodního prádla Triumph svůj nový a nejmodernější vynález, jehož cílem je podle oficiálních prohlášení podpořit rozvoj cestovního ruchu v Japonsku. „Vítací korzet“, jak se pozoruhodné novince přezdívá, byl inspirován uniformou turistických průvodců. Pečlivé srovnání však odhalí, že podobnost se vzorem je téměř nepostřehnutelná. Provokativní korzet je modro-bílý a dokáže uvítat turisty ve třech jazycích, může tak apelovat na cestující, kteří rozumí anglicky, čínsky nebo korejsky.

Poznávacím znamením japonského korzetu „Jókoso!“ jsou tři zlaté knoflíky umístěné v jeho středu. Pomocí těch se ovládá přehrávání uvítacích zpráv ve třech zmíněných jazycích. Triumph přišel s dalším geniálním nápadem, když do speciálního plastového pouzdra těsně pod košíčky přidal obrazového průvodce pro turisty. Jsou zde fotografie nejznámějších japonských památek, mimo jiné hory Fudži, vstupní brány do chrámu Asakusa a chrámy v Akihabaře. U každé fotografie je navíc políčko se speciálním čárovým kódem, s jehož pomocí se turista může dostat ke konkrétnějším informacím o jednotlivých památkách. Korzet má ještě malou skrytou kapsu na průvodcovskou vlajku. Mimoto je k němu i padnoucí minisukně se vzorem na první pohled nerozpoznatelné mapy Japonska. Ve výplni podprsenky je také ukryto několik turistických symbolů, které se dají umístit právě na mapu z minisukně.

Bohužel tento úžasný korzet není na prodej. Byl vytvořen pouze za účelem propagace a Japonci věří, že svůj účel splní.

Související články

Komentáře

Přidat komentář