Kampaň "Neuvěřitelná Indie", která měla podpořit cestovní ruch v jedné z nejtajemnějších a nejúžasnějších zemí světa není tak úspěšná, jak se očekávalo. Vinu na tom mají sami Indové, kteří nerespektují základní principy kampaně, a tak se připravují o obrovské zisky.
Indie má tak velký potenciál, že je obtížné vůbec odhadovat, kolik by země mohla vytěžit, kdyby zlepšila své služby a přístup k turistům. Vztahy s veřejností a infrastruktura, na kterých kampaň "Neuvěřitelná Indie" chtěla stavět, ji naopak spíše podkopávají. Zisk ze zahraničních turistů tvoří 65% veškerých příjmů Indie, jestli chtějí Indové skutečně vydělat, musí svůj přístup k turistům změnit.
Problémy jsou patrné hned, jak člověk přijede do Dillí. Otrávený a popudlivý přistěhovalecký personál se zrovna nepřetrhne, aby návštěvníky uvítal. Turisté musí navíc projít otravným a nepříjemným papírovaním. Hned před letištěm je člověk vystaven návalu žebráků a špíny, což chuť prožít indické dobrodružství nepovzbudí. Znechucení turistů zase využívají taxikáři, kteří krouží před letištěm jako supi.
Nemůžeme popřít, že Indie je naprosto fascinující a ohromující směsicí kultur a náboženství a najde se tu téměř každý přírodní úkaz. Místní obyvatelé toho však pro cestovní ruch dělají málo. Příkladem za všechny je starobylé poutní město Rišikeš. Místo toho, aby se obyvatelé snažili oslovit příznivce jógy, meditace a alternativních léčebných metod, tahají z turistů jen peníze. Turisté už nejchtějí platit mimořádné daně pro cizince a nelíbí se jim, že jsou manipulováni, aby utráceli víc, než musí. Indie se teď bude muset neuvěřitelně snažit zlepšit svůj přístup k turistům, jestli se jí má masivní kampaň vyplatit.