Hlavní město hazardu, Las Vegas, se chystá zaútočit smělou marketingovou kampaní a pohřbít tak recesi jednou provždy v propadlišti dějin.
V období krize si lidé luxus chtě nechtě odpustí. Takovým luxusem je určitě i hazard, takže Las Vegas v důsledku krize hodně utrpělo.
Vypadá to ale, že se štěstí brzo obrátí a turisté se začnou vracet, dokonce by jich do města hazardu mělo zamířit ještě více než dříve. Podle údajů ze třetího čtvrtletí roku 2011 už po 19 měsíců turistů postupně přibývá a zdá se, že tento trend bude pokračovat i nadále.
Obsazenost hotelů v Las Vegas vzrostla na 85,2 %, což je více než 20 bodů nad celostátním průměrem. Nová marketingová kampaň se zaměřuje především na zahraniční návštěvníky. Ti tvoří v současnosti 18 % celkové návštěvnosti. Las Vegas doufá, že během příštích deseti let zvýší tento podíl na 30 %.
Důvod je jasný: návštěvníci z jiných zemí většinou stráví v Las Vegas delší dobu, a tak se přirozeně ubytují v místních hotelech. Samozřejmě, že více zahraničních turistů by znamenalo taky celkový nárůst počtu návštěvníků. V současnosti sem ročně zavítá na 39 milionů lidí.
Byla spuštěna nová smělá marketingová kampaň s kultovním heslem "ať budete dělat cokoliv, nikdo se o tom nedozví", která by měla trvat 3 roky. Místní tak chtějí cíleně podpořit očekávaný růst v roce 2012. Vybraný slogan má zdůraznit exkluzivní charakter města a motivovat turisty k návštěvě proslulého města, kde mohou získat krásné vzpomínky.