MINISTERSTVO CESTOVNÍHO RUCHU V OMÁNU NEPLATÍ ÚČTY

Tourism Review News Desk - Dec 1, 2011
0

Mediální agentury činné v turismu si stěžují, že nedostaly zaplaceno za propagační kampaně od ománského ministerstva cestovního ruchu. Chystají se podat kolektivní žalobu.

V několika posledních letech se Sultanát Omán snažil pořádat a spolupořádat co možná nejvíce událostí v cestovním ruchu. Mezi hlavní priority úřadů cestovního ruchu v Ománu patří teď nepochybně přilákat pozornost světových organizací turismu a rozšířit povědomí o této relativně nové destinaci Blízkého východu.

V souladu s touto strategií se ministerstvo cestovního ruchu výrazně podílelo na organizaci 3. Globální geoturistické konferenci, která se konala 30. října - 1. listopadu 2011 v Muscatu.

Je zcela jasné, že vliv propagační kampaně na úspěch této události se nedá podceňovat. Vzhledem k tomu, že bylo třeba zařídit propagaci po celém světě, obrátil se Peter Keage, poradce ministerstva cestovního ruchu a spoluorganizátor konference, na online média s dobrou pověstí a celosvětovou distribucí. Oslovil mimo jiné Tourism-Review.com, Digitální síť Tourism Review a TravelDailyMedia.com.


Tři týdny poté, co se měla ohlášená konference konat, není zcela jasné, jestli vůbec proběhla. Na oficiálních stránkách není jakékoliv sdělení o průběhu konference ani tisková zpráva. Jedno je však jisté - Ministerstvo cestovního ruchu doposud zaplatilo pouze část objednané propagační kampaně.

Martin Heger, finanční manažer Digitální sítě Tourism Review k tomu řekl: "Většinou žádáme po našich zákaznících, aby nám za zprostředkovanou reklamu zaplatili předem. Tentokrát jsme udělali výjimku, protože pan Kaege se zaručil, že platba proběhne neprodleně po skončení konference, tedy začátkem listopadu."

Pan Heger dodává: "Během měsíce jsme se nesčetněkrát snažili kontaktovat jak pana Petera Keageho, který kampaň nařídil, tak jeho kolegy z ministerstva. Naše snahy zůstaly bohužel zatím bez zasloužené odpovědi."

Vzhledem k tomu, že z globálního hlediska se jedná o relativně malou částku, provozní tým Tourism Review má jen omezené možnosti vymáhání pohledávek. Tímto se snažíme apelovat na všechny potenciální poskytovatele služeb, kterým Ministerstvo cestovního ruchu v Ománu také nezaplatilo. Máte-li dosud neproplacené faktury na své služby, ať už z oblasti propagace, nebo jiné, kontaktujte prosím Martina Hegera na office@tourism-review.com. Společně můžeme podat kolektivní žalobu.

Související články

Komentáře

Přidat komentář