Monako je proslulé jako okouzlující destinace ideální pro bohaté turisty, kteří mají rádi luxus. Změna je však na dosah ruky, knížectví se začalo soustředit i na turisty z Indie, kteří neradi zbytečně utrácejí.
Monako je okouzlující destinace neodmyslitelně spjatá se slovem luxus, kam si jezdívají "zahrát" ti nejbohatší. Tato pověst knížectví se formovala celá desetiletí, a návštěvníci z celého světa sem jezdí právě za luxusem, i kdyby jen na jeden den. Monako, které je domovem knížecí rodiny, několika z nejlepších kuchařů světa a slavného okruhu Formule 1, ročně navštíví asi 4,5 milionů turistů. Rok od roku vzrůstá počet turistů z Indie, čehož si všimli už i tamní úřady. Monacká vládní kancelář pro turistický ruch (MGTOCA) proto odstartovala kampaň, která propaguje Monako u turistů z Indie, kteří neradi zbytečně utrácejí.
Na konci listopadu se MGTOCA v Bombaji a Novém Dillí podílela na organizaci putovní přehlídky, která prezentovala především pohostinství ale i další lákavé nabídky monackého cestovního ruchu. Představitelé MGTOCA lákali potenciální turisty do Monaka na kulturu země, mnoho zábavných akcí, dovolenou v lázních a nákupy, ochutnávku lákavých kulinářských specialit a zážitek z noci strávené v kasinu.
MGTOCA propaguje Monako na indickém trhu především jako destinaci pro dovolené, líbánky a svatby. Prioritou číslo jedna je pořádání propagačních zájezdů pro zástupce indického cestovního ruchu, ale osvědčily se i mezinárodní kampaně. Monako už navštívili slavné osobnosti jako Alfred Hitchcock či někteří představitelé Jamese Bonda. Současnou snahou je ale také přilákat do Monaka představitelé Bollywoodu. Kdo ví, třeba již brzy budou v knížectví vznikat i indické filmové hity.
Cílem není jen přimět turisty, aby do Monaka jezdili na delší pobyty, ale také zvýšit zisky z cestovního ruchu ze současných 17 % ročních příjmů na 25 % do roku 2015. K naplnění tohoto cíle představitelé monackého cestovního ruchu vykročili správným směrem.