Miliony příznivců sportu po celém světě se připravují na letní olympijské hry v roce 2012, které se budou konat v Londýně. Británie právě spustila kampaň "Rádi vás uvidíme".
Olympijské hry nabízí úžasnou příležitost pro turismus pořadatelské země.Také proto se výběrového řízení vždycky účastní mnoho zemí. Velká Británie s nedočkavostí čeká na začátek olympijských her v Londýně v roce 2012. Rozsáhlé přípravy probíhají již několik let a reklamní kampaň, která představuje Británii v tom nejlepším světle, byla právě zahájena.
Propagační kampaň si klade za cíl zvýšit počet návštěvníků o 4 miliony ročně. Reklamu vytvořila místní rada pro cestovní ruch, VisitBritain, a aby oslovila co nejvíce lidí, účinkuje v ní několik známých tváří. Judi Denchová připomíná výjimečnost Shakespeara, herec Rupert Everett a "Milionář z chatrče" Dev Patel chválí rozmanitost Londýna, slavná modelka Twiggy zase mluví o Británii jako o "vlasti módních návrhářů" a oblíbený britský kuchař Jamie Oliver vychvaluje místní kuchyni jako "směsici toho nejlepšího na světě".
Také Světový veletrh cestovního ruchu (WTM) 2011, který se bude konat právě v Londýně, se kvůli olympijským hrám zaměří především na sportovní turistiku. Program se bude soustředit na výhody a možná rizika pořádaní tak významné a náročné události.
Británie není jedinou zemí, která se toto téma soustředí. Také pro Brazílii je to velmi aktuální téma, protože v roce 2014 bude hostit mistrovství světa a v roce 2016 olympijské hry.