Tchaj-wan doufá, že na oslavách svého 100. výročí bude moci také přivítat 6 miliontého návštěvníka. S tímto záměrem byla naplánována už řada akcí.
Tchaj-wan si lidé dlouhou dobu spojovali pouze se štítkem na různých druzích zboží. "Made in Taiwan" často odkazovalo ke spleti továren, které jsou pro turisty naprosto nezajímavé. Naštěstí pro místní se teď situace mění a lidé konečně začínají brát tento ostrov na východě Číny vážně. Taky už dnes neplatí, že veškeré plastové zboží pochází jen z Tchaj-wanu, název ostrova se totiž často používá pro celou Čínu. Růst ekonomiky v posledních letech vedl také k výraznému nárůstu cestovního ruchu nejen z pevninské Číny, ale i ze zahraničí.
Rok 2010 byl pro Tchaj-wan přelomový, přijelo sem téměř 5 milionů turistů. Turistické sdružení má v plánu uspořádat na oslavu 5 miliontého návštěvníka mezinárodní tiskovou konferenci, aby se o úspěchu Tchaj-wanu dozvěděl celý svět. Letošnímu úspěchu napomohlo z velké části také 1,2 milionu turistů z pevninské Číny.
Různé akce naplánované na rok 2011 mají napomoci k dosáhnutí podobných výsledků i v následujícím roce. Představitelé Tchaj-wanu se rohodli v mrakodrapu Taipei, symbolu růstu tchajwanské ekonomiky, uspořádat velkolepý extravagantní silvestrovský večírek. Na jaro naplánovali mezinárodní cyklistický závod dohromady s mezinárodními slavnostmi jídla, které budou propagovat místní gastronomické lahůdky. Jednou z mnoha akcí, která bude propagovat Tchaj-wan, je i slavnost lampionů.