Násilí a nepokoje poškodily pověst Tuniska. Země se však stále může pochlubit nádhernými plážemi a letovisky, jen turisté chybí. Tunisko se proto rozhodlo přilákat zpět turisty z Británie a dalších evropských zemí pomocí kontroverzní kampaně.
Ani před revolucí neměli Evropané Tunisany v lásce a při návštěvách rekreačních letovisek jako je Hammamet, Djerba či Sousse se střetu s nimi snažili pokud možno vyhnout.
A teď, poté co se severní Afrika sotva vypořádala s politickými nepokoji, se návštěvníci bojí o to víc. Revoluce způsobila, že do Tuniska jezdí o polovinu méně turistů, tedy jen 3,5 milionu. Z pochopitelných důvodů se v současnosti zemi vyhýbají i občané Libye, a tak hotely zejí prázdnotou.
Tunisko čelí této situaci odvážně. Čelní představitelé země ji zlehčují a tvrdí, že si pověst spojenou s brutalitou a politickým násilím nezaslouží. Nová reklamní kampaň staví na tom, že Tunisko není více nebezpečné než Jihoafrická republika. Právě tam vloni beze strachu přijížděly houfy fotbalových nadšenců na mistrovství světa. A pravdou je, že Tunisko je mnohem bezpečnější, než se všeobecně tvrdí.
Kampaň přitahuje pozornost zejména kvůli dvěma kontroverzním sloganům. První je k vidění i na londýnských autobusech. "V Tunisku prý s lidmi nezacházejí v rukavičkách," je komentář k obrázku muže, který masíruje ženu. Druhý zobrazuje archeologické naleziště se slovy: "Tunisko je prý v troskách."
Kampaň se zkrátka snaží ukázat, že Tunisko je mnohem klidnější a bezpečnější, než by se mohlo zdát. Slogany však neunikly ostré kritice médií.