Tourism Review nabízí zbrusu nové možnosti propagace v mnoha jazycích

Denise Chen - Jan 31, 2013
0

Tourism Review ohlásil spuštění vícejazyčného informačního kanálu zaměřeného na reklamu a cestovní ruch, díky kterému mohou inzerenti oslovit zákazníky v jejich jazyce. Každá edice umožňuje proniknout na nové a rozvíjející se trhy cestovního ruchu. V současnosti vychází Tourism Review v osmi jazycích, konkrétně v angličtině, španělštině, francouzštině, polštině, němčině, ruštině, arabštině a češtině.

Právě díky několika edicím umožňuje TRDN, nejrozsáhlejší zdroj aktualit a informací ze světa turismu, oslovit nejrůznější světové trhy. Inzerenti si mohou vybrat z osmi světových jazyků a z několika marketingových nástrojů včetně zveřejňování tiskových zpráv, což otevírá dveře do světa žurnalistiky. Reklamní bannery, videoreklamy a využití sociálních sítí jsou samozřejmostí, stejně jako úvody v několika jazycích, loga a hyperlinky, které zvýší viditelnost na internetu po celém světě.

Tourism Review nyní vychází v osmi světových jazycích. I když španělsky mluvících uživatelů internetu je „jen“ 200 milionů, celkem si může španělskou edici přečíst 420 milionů lidí, což je 6 % všech lidí na Zemi. Hlavními trhy jsou vedle Španělska také Mexiko a Argentina. Francouzské vydání ocení přes 50 milionů uživatelů z 29 zemí po celém světě. To jsou jen dva příklady za všechny, které ukazují, jak efektivně mohou vícejazyčné edice fungovat pro reklamu v cestovním ruchu.

Další je například ruská edice, která může oslovit přes 68 milionů uživatelů mluvících rusky. Navíc se očekává růst v počtu uživatelů a do konce roku by jich tak mělo být už přes 90 milionů. Rusky se mluví ve více než 10 zemích, takže reklama v tomto jazyce má obrovský potenciál významně zasáhnout trh. TRDN také nedávno spustila arabské vydání, které je přístupné více než 100 milionům arabským mluvčím. Inzerentům, kteří se chtějí soustředit na Střední východ je samozřejmě k dispozici celá řada marketingových nástrojů, které jejich reklamu ještě vylepší.

Osm edicí v různých jazycích významně pomáhají Tourism Review proniknout na trhy po celém světě a zvyšují efektivitu reklamy a propagace. Ve všech jazycích jsou k dispozici denní a týdenní novinky ze světa turismu prostřednictvím newsletteru nebo internetového časopisu. TRDN se tak stává hráčem na poli propagace cestovního ruchu v mezinárodním měřítku.

Pro více informací o digitální síti Tourism Review navštivte některou z edic, nebo se podívejte na www.tourism-review.com, kde najdete také řadu zajímavých informací ze světa cestovního ruchu. Tourism Review zatím vychází v angličtině, španělštině, francouzštině, polštině, němčině, ruštině, arabštině a češtině.

###

O Digitální síti Tourism Review (TRDN):

Informace ze světa turismu pro odborníky v cestovním ruchu: denní zprávy, týdenní newsletter, internetový časopis, tiskové zprávy.

Tourism Review je hlas, na který odborníci v cestovním ruchu slyší, a to v osmi jazycích, což umožňuje oslovit velké množství trhů CR. Tento unikátní přístup, kdy může jedna informace vycházet v několika jazycích, umožňuje našim inzerentům pronikat na trhy, které si vyberou. Navíc mohou vybírat z celé škály marketingových nástrojů, jako jsou online reklama nebo virální marketing. Digitální síť Tourism Review je expert na efektivní šíření propagace v mezinárodním měřítku.

V současné chvíli vycházejí tyto jazykove edice Tourism-Network: domovská tourism-review.com, německá tourism-review.de, ruská tourism-review.ru, polská tourism-review.pl, česká tourism-review.cz, francouzská tourism-review.fr, arabská tourism-review.net , španělská tourism-review.es , a Tourism Video kanal Tourism-review.tv .

Související články

Komentáře

Přidat komentář