S růstem zisků z cestovního ruchu se Vietnam rozhodl využít svůj potenciál naplno. Na začátku února představila země své nové motto "Vietnam - orient, jak ho neznáte".
Popularita Vietnamu již několik let soustavně roste. Jeho profil zbrusu nové asijské destinace také přinesl své ovoce, zejména díky prosperující ekonomice, rostoucí střední třídě a stále se zlepšující úrovni služeb. Současné motto, "Vietnam - skrytý půvab" už nejspíš mnoho užitku nepřinese. Místní úřady proto hledají něco nového, co jim znovu otevře dveře dokořán.
Do Vietnamu začalo v nedávné době přijíždět mnohem více turistů. Místní zástupci cestovního ruchu teď potřebují zajistit trvalý růst a snad také oslovit širší základnu potenciálních turistů. Dá se očekávat, že růst vlivu a bohatství střední třídy se odrazí také v rozvoji místního cestovního ruchu. Hlavním cílem vietnamských úřadů zůstává i nadále přilákat více zahraničních turistů. Konkrétně usilují o 10 - 15% růst do roku 2015, což znamená zaujmout asi 12 milionů turistů.
Mezinárodní asociace leteckých dopravců (IATA) odhaduje, že do roku 2014 bude mít Vietnam jeden ze tří nejrychleji rostoucích trhů co do počtu mezinárodních cestujících. A nárůst domácích pasažérů bude nejspíše ještě razantnější. Jednoduše řečeno, budoucnost vypadá opravdu pozitivně.
Více asijských zemí začalo klást důraz na cestovní ruch. Proto není žádným překvapením, že se připojil i Vietnam s novou kampaní a mottem. Zvláště v posledních týdnech se místnímu cestovnímu ruchu velmi daří. Tisíce turistů totiž přijelo do země kvůli oslavě vietnamského Nového roku. Čtyřletá kampaň, kterou se Vietnam snaží prosadit v cestovním ruchu v Asii, ale teprve začíná.