ZDRAVOTNÍ TURISTICE VE ŠVÝCARSKU SE DAŘÍ

Kevin Eagan - May 9, 2011
0

Švýcarské zdravotní turistice se daří. Země se otřepala z následků finanční krize a oslovuje nové skupiny zákazníků. Budoucnost této oblasti podnikání vypadá ve Švýcarsku velmi dobře. 

 

Když se řekne zdravotní turistika ve Švýcarsku, většině lidí se vybaví eutanazie. Tato země ve středu Evropy je opravdu známá touto spornou zdravotnickou službou, nabízí toho ale mnohem víc a slušně přitom vydělává.

A díky horským střediskům a lázeňské tradici zde bude zdravotní turistika prosperovat i nadále. Obrovskou výhodou je, že lidé si spojují Švýcarsko s čistotou, politickou neutralitou a kvalitními službami. Respekt Švýcarů před soukromím je další velké plus.

Odhaduje se, že zdravotní turistika ve Švýcarsku vzroste do roku 2015 o 20 %, a to díky marketingu v oblasti cestovního ruchu. To znamená trvalý nárůst počtu turistů, kterých nyní přijede 30.000 ročně. Tento cíl je reálný díky velkému počtu klinik a rehabilitačních středisek. Švýcarsko je známé také lékařskými vynálezy včetně kardiostimulátoru a očkování proti rakovině děložního čípku.

Před krizí čelilo Švýcarsko konkurenci jiných lázeňských zemí jako například Maďarska nebo Slovenska. Tyto země ale neměly prostředky na to, aby se z krize dostatečně rychle vzpamatovaly, a Švýcaři toho využili.

Další způsob, jak pomoci podnikání, je prosadit se v netradičních oblastech. V současnosti se Švýcarsko snaží oslovit nové klienty v Saúdské Arábii. Zaměřuje se přitom na střední třídu, nejen na ty nejbohatší jako dřív. S růstem východoevropské ekonomiky se dá očekávat nárůst zájemců o zdravotní turistiku také z těchto zemí.

Související články

Komentáře

Přidat komentář